Tarife

Avand in vedere ca activitatea comerciala in cadrul unei societati este destul de fluctuanta din cauza pietei care este destul de instabila in Romania, am creat 8 (opt) tipuri de abonament pentru serviciul de contabililate. Astfel societatea dvs. va plati contravalorea abonamentului in care va veti incadra conform inregistrarilor contabile.

De exemplu:

            Sa presupunem ca pe luna ianuarie aveti 75 de inregistrari contabile. In acest caz veti plati  pe luna ianuarie abonamentul de Tip C in valoare de 600 LEI.

           Sa presupunem ca pe luna februarie, vanzarile dvs. scad si implicit si volumul inregistrarilor contabile scad la 40. In acest caz pe luna februarie veti plati contravaloarea abonamentului  de Tip B in valoare de 400 LEI. Deci veti plati mai putin.

Conform exemplului de mai sus, in cazul in care activitatea societatii dvs. scade, nu veti mai fi obligat sa platiti un abonament fix, negociat la inceputul contractului, intr-un moment in care societatea dvs. avea o activitate mai mare decat activitatea din lunile urmatoare.

De acest avantaj beneficiaza si societatile care sunt la inceput de activitate si care nu au inregistrari contabile, urmand ca, pe parcus ce isi mareste activitatea, sa se mareasca valoarea abonametului conform inregistrarilor contabile.

 

OFERTA PROMOTIONALA

– 50% REDUCERE pentru prima luna

Oferta valabila in conditiile in care se face contract de evidenta fiscala pe minim 12 luni.

 Evidenta financiar-contabila (global valorica)

Tip abonament

Volum de activitate al societatii

Tarif lunar

A

Fara activitate

100 LEI

B

Pana la 50 documente lunar

400 LEI

C

Intre 51 si 100 documente lunar

600 LEI

D

Intre 101 si 200 documente lunar

900 LEI

E

Intre 201 si 300 documente lunar

1500 LEI

F

Intre 301 si 400 documente lunar

2000 LEI

G

Intre 401 si 500 documente lunar

2500 LEI

H

Peste 501 documente lunar

Negociabil

 

Servicii salarizare – Resurse umane

Serviciu

Cost (TVA inclus)

Deschidere contract

40 LEI / salariat

Inchidere contract

20 LEI / salariat

Intocmire act aditional de modificare contract

10 LEI / salariat

Intocmire fisa de evaluare anuala

30 LEI / salariat

Intocmire pontaj si stat de plata lunar

30 LEI / punct de lucru

Intocmire adeverinta banca, somaj

20 LEI / salariat

Intocmire adeverinta medic familie / spital

10 LEI / salariat

Intocmire adeverinta de vechime

30 LEI / salariat

Intocmire fisa post personalizata

130 LEI / salariat

Intocmire fisa post standard

20 LEI / salariat

Intocmire fisa fiscala anuala
(declaratie privind calcularea si retinerea impozitului per beneficiar)

20 LEI / salariat

Intocmire Regulament Ordine Interioara

50 LEI / societate

Intocmire organigrama posturilor

30 LEI / societate

Intrega documentatie in domeniul SSM  si SU

850 LEI / sediu

350 LEI / punc de lucru

Instruirea angajatilor in domeniul SSM/SU (curierat lunar + deplasare trimestriala)

10 LEI / angajat / luna

Controlul medical la angajare/periodic (Medicina muncii)

60 Lei/ an /personal TESA

100 Lei/ an /personal executiv

Curs SPECIALIST IN DOMENIUL SSM (pentru comitet de peste 50 angajati)

500 LEI / salariat

Curs PRIM AJUTOR (pentru comitet de peste 50 angajati)

100 LEI / salariat

Intocmirea altor documente pentru serviciu de salarizare, neprecizate in acest tabel

20 LEI / ora / salariat

Preinterviu angajare (anunturi angajare, selectare CV-uri, teste preliminare)

20 LEI / participant

 

Servicii ale departamentului juridic

Tip abonament

Denumire abonament

Tarif lunar

S

abonament Standard

750 LEI

SP

abonament Standard Plus

1250 LEI

P

abonament Premium

2500 LEI

PP

abonament Premium Plus

4500 LEI

 

Descriere abonamente departament juridic:

Tip Abonament

Descriere

S

– consultanta juridica

– opinii legale

SP

– consultanta juridica

– reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(primarii, prefecturi, banci, notari publici, etc)

– reprezentare in fata Of Reg Comertului

-redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic

– asistarea clientului la negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor

P

– consultanta juridica de specialitate

– consultanta juridica in vederea recuperarii de creante precum si initierea procedurilor de recuperare

– reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(notari publici, executori judecatoresti, primarii, prefecturi, banci, etc)

– reprezentarea in fata Of Reg Comertului

– redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic

– redactare opinii juridice

– asistarea clientului in negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor

– asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata Curtii de Arbitraj Comercial International.

In acest caz, va fi perceput si un onorariu/caz, cu o valoare minimala.

PP

Servicii complete, fara alte taxe suplimentare
Serviciile neregasite in descrierea abonamentului achizitionat, vor fi taxate cu 40 LEI /ora.

 

Alte servicii

Serviciu

Cost
(preturile exprimate in RON includ TVA)

Depunere declaratii rectificative ca urmare
a aducerii cu intarziere a documentelor contabile

100 LEI / declaratie rectificativa depusa

Intocmire bilant la semestru

MEDIA TARIFELOR LUNILOR PRECEDENTE BILANTULUI

Intocmire bilant lichidare firma

1800 LEI

Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA

1000 LEI / cetatean roman
450 EUR + TVA / cetatean strain

Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in ROI

700 LEI

Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare cod EORI

700 LEI

Intocmire si depunere documentatie pentru obtinere cod de TVA
valabil pentru operatiuni intracomunitare < 10.000 euro

1000 LEI

Nota contabila

2 LEI / nota

Deplasare pentru ridicare acte

20 LEI + (1.5 LEI x Nr Km) / deplasare

Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte

580 LEI

Consultanta financiar-contabila si fiscala

325 LEI / 30 minute

Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice

500 LEI / ora

Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale auxiliare (registre, copii xerox, dischete, dosare, alte obiecte de papetarie) evaluate la suma de 100 LEI / an, va fi achitata la implinirea unui termen de 12 luni de prestare a serviciilor sau la inceputul unui an calendaristic.

 

creare site web servicii contabilitate Iasi traduceri autorizate Iasi creare magazin online promovare Google Adwords dezvoltare aplicatii web consultanta strategie web Consultanta strategie online promovare site web Campanii de link building Promovare Google beton amprentat